hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| انتخاب قهرمان قهرمانان با نظر اصحاب رسانه و مردم

گلستان| انتخاب قهرمان قهرمانان با نظر اصحاب رسانه و مردم

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از انتخاب قهرمان قهرمانان در گلستان با نظر اصحاب رسانه و مردم خبر داد.

 بهمن طیبی اظهار کرد: با هدف ارج نهادن به جامعه ورزش استان گلستان نظرسنجی انتخاب قهرمان قهرمانان استان گلستان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این نظرسنجی دولتی نیست و تنها 30 درصد افراد رأی‌دهنده دولتی و باقی روسای هیئت‌ها و خبرنگاران ورزشی و نیمی از رأی‌دهندگان مردمی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: دو هفته نظرسنجی مردمی به‌صورت نرم‌افزار از طریق پایگاه خبری انجام خواهد شد و مردم به سه نفر از 50 نفر ورزشکاران نامزد شده رأی خواهند داد.

طیبی گفت: ورزشکاران انتخاب‌شده از بین مدال‌آوران، چهره‌های تأثیرگذار ورزشی و افتخارآفرینانی است که در گروه‌های ملی هم دارای جایگاه هستند.

او تأکید کرد: من هم مثل همه یک رأی دارم و می‌توانم سه نفر را انتخاب کنم و تمام رأی‌ها محرمانه است و هیچ‌کس متوجه نظرات رأی‌دهندگان نخواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: تصمیم گرفته شد روسای هیئت‌ها به ورزشکاران رشته‌های خود رأی ندهند.

طیبی تأکید کرد: این مدل به‌صورت بین‌المللی اجرا می‌شود و ما سعی کردیم مدل را بومی کنیم.

او اضافه کرد: تلاش ما بر این بوده که بانوان سهم عادلانه‌ای در این نظرسنجی داشته باشند و 11 نامزد بانو در جمع این ورزشکاران است و تلاش داریم در مراسم پایانی میهمان ویژه داشته باشیم و مراسم خوبی برگزار خواهد شد و در نظر داریم مراسم پایانی به‌صورت زنده و مستقیم از صداوسیمای مرکز گلستان پخش شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تأکید کرد: سامانه نظرسنجی امروز رونمایی خواهد شد و نظرسنجی از روز سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه آغاز و تا دوم اسفندماه امسال ادامه دارد و پیش‌بینی ما بر این است آخر اسفندماه مراسم پایانی این نظرسنجی و معرفی قهرمان قهرمانان را داشته باشیم.

طیبی گفت: در نظر داریم برای همه ورزشکاران منتخب هدیه‌ای را در نظر بگیریم و در نهایت به قهرمان قهرمانان هدیه ویژه‌‌ای را تقدیم کنیم.

او در پاسخ به این سؤال که آیا این اقدام برای سال‌های آینده ادامه خواهد داشت یا خیر، گفت: همیشه تلاش کردیم کاری را آغاز نکنیم و اگر آغاز می‌کنیم ادامه‌دار باشد.

طیبی گفت: این نظرسنجی در استان‌ها برگزار نمی‌شود و گلستان تنها استانی است که این اقدام را در دستور کار قرار داده و در کشور هم در گذشته برگزار می‌شد، اما دیگر برگزار نمی‌شود.

او گفت: 100 کارشناس در این نظرسنجی نظردهی خواهند کرد و باقی نظر مردمی خواهد بود و دراین‌بین به‌طور طبیعی بخشی ازنظرهای مردمی احساسی خواهد بود و بخشی از آن‌هم مدال‌آوری قهرمانان مؤثر خواهد بود.

طیبی گفت: تمامی این 50 ورزشکار سوابق درخشانی دارند و بین مردم قابل‌احترام هستند و در انتهای مراسم 10 نفر به‌عنوان برترین‌ها انتخاب خواهند شد و در انتها یک نفر به‌عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد